środa, 10 sierpnia 2016

Figura i ćwiczenia

Witajcie !

Dzisiaj trochę napomknę o moich ćwiczeniach i figurze. Co prawda jeżeli chodzi o dietę to nie jadam jakoś super zdrowo aczkolwiek staram się tak jeść, jadam owoce, warzywa, sałatki itd. , ale no...zdarza się,że zjem słodycze, pizze czy kebaba. 

Mimo takiego jedzenia moja figura jest taka jaka chce. Ale i tak ćwiczę, robię codziennie po 25 przysiadów , brzuszki ukośne, oraz biegam jakieś 30 min do godziny dziennie.



Pupy niestety nie mam jeszcze takiej jaką sobie wymarzyłam aczkolwiek powoli ciągnę i idę do tego celu  ! 

Pamiętajcie największa motywacją jest lustro. To właśnie moje odbicie w nim zmotywowało mnie do działania. Chciałam poprawić w sobie coś co mi się nie podobało i osiągam swój cel. 
Silna wola i chęć dały mi to co pragnęłam. Każdy powtarza też ,że dieta jest najważniejsza. Owszem w tym też coś tkwi. Ja diety nie prowadzę a mam taką sylwetkę. Każdy organizm człowieka jest inny , każdy ma inne potrzeby. Inni diety potrzebują inny nie muszą jej prowadzić. 
Tak więc ćwiczenia i tryb życia trzeba ustalić pod swój organizm. 

Jutro wstawię coś  o moich włosach. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz