wtorek, 9 sierpnia 2016

Kosmetyki do ciała jakich używam i po co

Witam !

Jak każda wie, teraz jest modne bycie FIT , zdrowy tryb życia , ćwiczenia itd. 
Owszem też staram się dbać o linie , jeść zdrowo aczkolwiek zdarza się,że zjem coś słodkiego i nie zdrowego, ale od tego jest życie aby sobie czasami dobrym nie zdrowym jedzeniem dogodzić , czasami można. Aczkolwiek nie mówię,że codziennie i zawsze tak trzeba jeść. 

Co prawda kobiety nawet te co ćwiczą borykają się z cellulitem, ja jestem szczupła , a niestety cellulit posiadam i staram się go pozbyć jak najszybciej , kosmetykami, ćwiczeniami, piciem dużej ilości wody. Jestem już na dobrej aby pozbyć się cellulitu na nogach. Co prawda nie widać go jak stoję i tak dalej ale przeszkadza mi to bo po prostu lubię jak moje ciało jest zadbane. 

Używam kremu z AVON, dokładnie to jest serum anty cellulit owe. 
Jest on skuteczny, nie powiem, że nie , na początku było mi ciężko się przyzwyczaić do tego,że skóra zaczynała się robić gorąca i czułam jak by skóra zaczynała mi się parzyć. Po dwóch czy trzech aplikacjach idzie się do tego przyzwyczaić i nie odczuwa się aż takiego dyskomfortu. 

Drugie co używam to olejek kokosowy. Można używać go do włosów jak i do ciała, Zmiękcza skórę oraz pozostawia ją nawilżoną : 

Oraz niestety jak to kobiety mamy w zwyczaju miewać rozstępy niestety, ja je mam na pupie oraz udach i biodrach co niestety jestem z tego po prostu nie zadowolona. Używam do tego Bio-Oil : 
Moje rozstępy są mniej widoczne, wyblakły tak ,że ich w ogóle nie widać, nie rzucają się aż tak mocno w oczy. Skóra staje się też po tym elastyczna i gładka tak więc ma dobre działanie na skórę. 

Cóż dodatkowo ćwiczę i oczywiście jeszcze raz zaznaczam, picie dużej ilości wody również pomaga, dostarcza elektrolitów, nawilża skórę od środka przez co staje się elastyczna i gładka.

Jutro będzie wpis o moich ćwiczeniach i dodam zdjęcia mojej figury. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz