niedziela, 17 lipca 2016

Free day, family visits, thoughts

Witajcie !

Dzisiaj nastał wolny dzień od pracy a więc trzeba było się wybrać do mamusi w odwiedzinki, tym bardziej ,że przyjechała też w odwiedziny moja mama chrzestna. Nie powiem tęsknota łapie mnie i to bardzo, ale jak to się mówi czas odciąć pępowinę i się usamodzielnić, czas na zmiany w swoim życiu, już 20 lat na karku, czas leci i czas się ustatkować. Szkoła skończona, praca się zaczęła i przemyślenia co dalej ? Życie z facetem, z którym jestem to na pewno, z czasem ślub, dzieci, No ale...to zależy od niego kiedy mi się oświadczy i kiedy też sam będzie gotowy na ślub. Jeżeli chodzi o mnie to ja jestem gotowa, ponieważ wiem ,że to ten ,na którego czekałam ,wcześniej nie powiem też tak sądziłam ,ale dość dużo nas różniło, a z obecnym lubym , mam wiele wspólnego, oj tak , np: Gry, uwielbiam w nie grać i się tego nie wstydzę. Mój poprzedni facet był mega nastawiony negatywnie na gry i geamerów. Więc to trochę blokowało mnie na to by być sobą. Teraz nic mnie nie blokuje na bycie sobą. Jest parę osób, które dobrze mnie znają, moje 4 przyjaciółki, oczywiście moja mama, tata, brat-dobra nie do końca bo przecież nie gadam np z nim o tym co z moją mamą, no i mój facet. Jestem raczej osobą tajemniczą i wiele rzeczy skrywam a osoby, które mnie dobrze poznały znają moje najbrzydsze i najstraszliwsze sekrety oraz tajemnice. Po drugie znają mój charakter i sposób życia, a wielokrotnie słyszałam o sobie wredne plotki. I najśmieszniejsze jest to, że mówiły to osoby, które mnie wcale nie znały i nie chciały poznać....myśląc nad tym z czasem uznałam, że albo mają nudne życie albo mi zazdroszczą, tylko pytanie czego? jak jestem zwykłą przeciętną dziewczyną.

To samo przeglądając internet doszłam do wniosku i zadawałam sobie pytanie , dlaczego ludzie śmieją się z ludzi otyłych na siłowni ????
Przecież oni tam chodzą aby dojść do celu, aby schudnąć, aby odzyskać wymarzoną sylwetkę! Więc nie rozumiem tego całego śmiechu z tego....Powinniśmy podziwiać takich ludzi za odwagę, za motywację, za chęć zmiany czegoś w swoim życiu...więc na prawdę lepiej przemyśleć sobie to co się mówi i z czego się śmieje bo to jest tak samo jak by śmiać się z osoby ,która próbuje po ciężkim wypadku zacząć normalnie chodzić...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz