niedziela, 10 lipca 2016

Makijaż- jakich kosmetyków używam

Postanowiłam,że napiszę jakich kosmetyków używam do mojego makijażu, nie będę wam pokazywać jak się maluję bo z ręką na sercu mogę powiedzieć ,że codziennie inaczej, raz podkreślam oczy a raz maluję je lekko eyelinerem i dodaję krwisto czerwoną szminkę bądź w innym kolorze.
Po prostu lubię "bawić się makijażem" , chyba jak każda kobieta.

A więc do twarzy używam kremów BB, podkładu, pudru lecz podkreślam nigdy nie łączę ze sobą wszystkich rzeczy, jedyne co łączę to podkład i lekko puder- ale tylko jak wychodzę na jakąś uroczystość, nigdy na co dzień.

Tak więc BB używam z AVON , firmy naturaeffects oraz Ideal Flawiess :
Powiem o tych kremach same dobre opinie ,używam ich dość długo i jestem bardzo zadowolona, dobrze kryją nie doskonałości , nie wysuszają skóry, nie zostawiają przebarwień, a powiem szczerze,że w pozostałych kremach BB jak używałam zostawały mi dziwne pomarańczowe przebarwienia a zaznaczam miałam wszystkie pod swój kolor skóry, bo właśnie najważniejsze jest to aby dobrać krem BB , podkład czy puder do swojego odcienia karnacji.
Tak więc te produkty w skali od 1-5 oceniam na 5 ! 

Cenie do powiek - z Oriflame :

Tego to zdjęcia wam nie wstawię , ponieważ dużo by tego było, każde cienie tej firmy są dobre i mają piękne wyraziste kolory , ponieważ ich używam i o dużo, powiem tak każdy cień jest zależny jak się trzyma na powiecie, ponieważ, niektórzy mają tłustą skórę , niektórzy przesuszającą się a niektórzy w normie, ja mam pośrednią dlatego te cienie dość szybko mi hmm "zjeżdżają" z powieki i robią się kreski na niej gdzie zbiera się cie ALE zapobiegłam to pewna fajną i dobą bazą pod cienie z AVON : 
jest ona w małym szklanym "pudełeczku"
polecam ją gorąco ! 
Wszystkie cienie, bazę oceniam na 5 ! 

Podkład: 

Firmy- miss sporty SoClear 
Oczywiście używam odcienia do mojej karnacji czyli Light , ponieważ stety lub niestety mam porcelanowy odcień skóry co czyni duży problem w doborze kosmetyków. Nie wysusza skóry, dobrze maskuje niedoskonałości ,aczkolwiek jak każdy podkład zanieczyszcza ją, ponieważ pory się zatykają, więc dlatego rzadko go używam. 
Produkt oceniam na 5 ! za dobre krycie i nie wysuszanie.

Puder: 

Firma Sensique - matt finish powder 

Puder niezawodny ! dobrze kryje nawet jeżeli używam tylko pudru, odziwo nie wysusza skóry ! matuje skórę, szybko się skóra nie przetłuszcza , jest r e w e l a c y j n y !! bez dwóch zdań oceniam go na 5 i polecam + jest bardzo wydajny ! 

Tusz i eyeliner : 

Tusz firmy smart girls get more : 
eyeliner z AVON 3w1 effects : 
Tusz rewelacyjny, dobrze wydłuża i nie za mocno pogrubia rzęsy, są jak naturalne i pięknie długie, czarne, eyeliner świetny ! za jednym razem można robić cienkie, grube kreski , dobrze się trzyma, nie "odłamuje się" , jest piękny czarny i świetnie się nim maluje i przede wszystkim nie odcisk-uje się na górnej powiece ! 
Oceniam produkty na 5 ! 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz